13 Eylül 2007 Perşembe

Nouma Beşiktaş'ı anlattı!

Bir dönem Beşiktaş forması giyen ve attığı gollerin yanı sıra yaptığı hareketlerle de Siyah-beyazlı taraftarların unutamadığı isimlerden birisi olan Fransız golcü Pascal Nouma, Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki şansı hakkında açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş taraftarının hala unutamadığı yabancı yıldızlardan Pascal Nouma, Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki rakiplerinden Olimpik Marsilya'nın internet sitesine açıklamalarda bulunarak, Siyah-beyazlıların Şampiyonlar Ligi'ndeki şansını değerlendirdi. Beşiktaş'ta geçirdiği günlerden övgüyle bahseden Nouma, "Orada evimde gibiydim. 100. yılda Beşiktaş'taydım ve unutulmaz günler yaşadım. Beşiktaş'ta oynamaktan çok mutlu oldum" dedi. Marsilya'nın 'Nouma, bize Beşiktaş'ı anlattı' başlığıyla ziyaretçilerine duyurduğu haberinde, Fransız futbolcu Beşiktaş ve Marsilya'nın gruptan çıkma şanslarının eşit olduğunu da söyledi. Nouma, "Beşiktaş, Türkiye'nin en büyük kulüplerinden biri. Türkiye benim futbol oynamaktan mutlu olduğum bir ülke. Türkiye hakkında birçok insan kötü düşünebilir ama benim için dünyanın en güzel ülkelerinden birisi. Her zaman oraya ziyarette bulunurum" diye konuştu.

Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın Süper Lig'de her yıl şampiyonluğun en güçlü adayları olduğunu anlatan Nouma, "Beşiktaş'ın son şampiyon olduğu 2003 yılında bende vardım. Kulübün 100. yılıydı. Her şey inanılmaz güzeldi" dedi.

İnönü Stadyumu'nun atmosferine de değinen Nouma, Türk takımlarının Avrupa maçlarında, taraftarların bu karşılaşmaları ulusal maçlarmış gibi gördüklerini ve bu nedenle de çok ateşli olduklarını Marsilya'nın sitesi aracılığıyla ifade ederken, Siyah-beyazlıların Eduardo Cisse, Lamine Diatta, Higuain, Ricardinho ve Rüştü gibi oyunculara sahip olduğunu da vurguladı.

Nouma son olarak, Beşiktaş ve Marsilya'nın da birlikte gruptan çıkmalarını arzuladığını ancak her iki takımı karşılaştırdığında tur şanslarının yüzde 50 yüzde 50 olduğunu sözlerine ekledi.

Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi'ndeki ilk karşılaşmasını 18 Eylül Salı günü Olimpik Marsilya'yla Veledrome Stadyumu'nda deplasmanda oynayacak.

Hiç yorum yok: